PKP PLK - po wyroku KIO - unieważniła wybór oferty konsorcjum PKP Energetyka i Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury w przetargu na wykonanie robót na szlaku kolejowym Bochnia-Brzesko Okocim. Jej wartość opiewała na 34,3 mln zł - podaje wnp.pl.
PNI upadło pod koniec sierpnia, w niecały rok po podpisaniu umowy sprzedaży pomiędzy Budimeksem a PKP. Spółka znajduje się obecnie w stanie upadłości układowej. PKP PLK w komunikacie o wykluczeniu konsorcjum zaznaczyło, że PNI znajduje się w upadłości, a układ z jego wierzycielami jeszcze nie został zawarty.
Zadanie na szlaku kolejowym Bochnia-Brzesko Okocim (część linii E30 Kraków - Rzeszów) dotyczy wzmocnienia podtorza kolejowego na blisko 10-kilometrowym odcinku. Po ponownej ocenie ofert PKP PLK wybrała jako wykonawcę Zakład Instalacji Sanitarnych i Robót Inżynieryjnych Sanel z Rudy Śląskiej. Wartość oferty opiewa na 35,3 mln zł.
Więcej